Halep
2011 -
2013
ZULEYHA ALTINTAS DEMET TASPINAR DENIZ BESER NICOLE RIEFOLO ARTTRANSPONDER BERLINERPOOL HURI KIRIS DENIZHAN OZER DORIS KOCH MANUELA MACCO SYLVIO PALLADINO ECE BUDAK BANU TAYLAN STEFAN ENDEWART RUSSEL ZEHNDER SECIL YAYLALI ISA ANDREU ARZU ARDA KOSAR NANCY POP MALIN LENNSTROM NURGUN OZMELEK KOTTI SHOP ARTPROJECTBROCKMANN ELMAS DENIZ OZGUR DEMIRCI NICOLE DALDANISE TURKAN AKKULAK KOC BANU TAYLAN COCKAIGNE RUM46 YAVUZ KILICER ELIZABETH ARO AMINA ZOUBIR DIDEM DURUKAN JOMA CIGDEM MENTESOGLU DEMET YALCINKAYA KAREN BARTRAM BERND RIEHM BARIS MENGUTAY GONUL NUHOGLU ORTA FORMAT VALENTINA KARGA ANGELO MOLINARI FERNANDO GARBELOTTO GIORGIO CAIONE JULIA IRENE SMITH JOHANNES WILLI BENI BISCHOF EVELINE WUTRICH DOMINIK CAROLYN RIDDELL OLIVIA VALENTINE ASLIEMK ERIM BIKKUL ANJA UHLIG
​
gustav lejelind, kim johansson
ne hatırlıyorsak oyuz
we are what we remember
Kim Johansson ve Gustav Lejelind parça halindeki ses ve video kayıtlarını bir araya getirerek enstelasyon ve performanslar üzerine çalışmaktadırlar.
Üretim pratikleri zamanın ulusu ve ÅŸehirdeki belli bölgelerdeki algıyı nasıl etkilediÄŸi ve çarpıttığı üzerine odaklanmaktadır. Seyircinin rolünü belirlemek için müziÄŸi, animasyonu, obje tiyatrosunu ve projeksiyonu araç olarak kullanmaktadırlar.
Her ne kadar bir binanın dış cephesinin görüntüsünde ya da bir odanın akustiÄŸinde deÄŸiÅŸiklikler yapsalar da seyirci oluÅŸturdukları enstelasyon ve performans içindeki en önemli koreografik element olarak yer alır.
Gustav ve Kim, PASAJ için ivme, hız ve ÅŸehrin kollektif hafızası hakkında performatif bir yerleÅŸtirme yapacaklar.
​
Kim Johansson and Gustav Lejelind work with installations and performances based on collected fragments, such as sound and video recordings. Their practice focuses on how time affects and distorts the states and perceptions of specific locations in a city. They use music, animation, object-theatre and projections as tools to determine the role of the audience. Whether they are changing the appearance of a building’s facade or the acoustics of a room, the audience is a crucial choreographic element in their installations and live performances.
For Pasaj they will make a performative installation about acceleration, speed and collective memory of the city.
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​