Halep
2011 -
2013
ZULEYHA ALTINTAS DEMET TASPINAR DENIZ BESER NICOLE RIEFOLO ARTTRANSPONDER BERLINERPOOL HURI KIRIS DENIZHAN OZER DORIS KOCH MANUELA MACCO SYLVIO PALLADINO ECE BUDAK BANU TAYLAN STEFAN ENDEWART RUSSEL ZEHNDER SECIL YAYLALI ISA ANDREU ARZU ARDA KOSAR NANCY POP MALIN LENNSTROM NURGUN OZMELEK KOTTI SHOP ARTPROJECTBROCKMANN ELMAS DENIZ OZGUR DEMIRCI NICOLE DALDANISE TURKAN AKKULAK KOC BANU TAYLAN COCKAIGNE RUM46 YAVUZ KILICER ELIZABETH ARO AMINA ZOUBIR DIDEM DURUKAN JOMA CIGDEM MENTESOGLU DEMET YALCINKAYA KAREN BARTRAM BERND RIEHM BARIS MENGUTAY GONUL NUHOGLU ORTA FORMAT VALENTINA KARGA ANGELO MOLINARI FERNANDO GARBELOTTO GIORGIO CAIONE JULIA IRENE SMITH JOHANNES WILLI BENI BISCHOF EVELINE WUTRICH DOMINIK CAROLYN RIDDELL OLIVIA VALENTINE ASLIEMK ERIM BIKKUL ANJA UHLIG
didem erbaş &merve ünsal
mahalinde işbirlikleri
collaborations on site
Bir süredir devam eden gayrıresmi diyaloglarını ‘kurumsal’ bir çatı altında toplamak isteyen sanatçılar Didem Erbaş ve Merve Ünsal, Pasaj’ın mahalledeki varolan işbirliklerine ile kendi yeni işbirliklerini harmanlıyor. Birlikte bir şey üretmek mümkün mü? Mahalleyle sanat mekanları ve üreticilerinin ne gibi ilişkiler kurması doğal, ne gibi ilişkiler yararlı? Yarar ne demek? Geçici işbirlikleri ve biraradalıkların doğasındaki yapısal prekerliği merkezine olan bu durum, bir deney halini temsil etme arzusundan çıkıyor.
Intervention in space Artists Didem Erbaş and Merve Ünsal gather their ongoing, informal dialogues under an “institutional” roof. The artists converge their existing collaboration with Pasaj’s already-existing collaborations in the neighborhood. Is it possible to produce together? What type of relationships can art spaces and producers form with the neighborhood? When are these relationships useful? What does use mean? Taking at its center the structural precarity of temporary collaborations and togethernesses, the work stems from the desire to represent an experiment.